Kampanie AdWords (AD)

Efektywne kampanie Google AdWords.

Kampanie Google AdWords

AdWords jest znakomitym uzupełnieniem kampanii reklamowej w Internecie. Dzięki linkom sponsorowanym można bardzo szybko zaistnieć na pierwszej stronie wyszukiwarki Google.

Istotą linków sponsorowanych jest to, że reklamy pojawiają się dopiero po wpisaniu konkretnego zapytania do wyszukiwarki. Dzięki temu przekaz reklamowy dociera tylko do internautów bezpośrednio zainteresowanych Państwa ofertą.

Skorzystaj z naszej oferty! Zapytaj nas o szczegóły.

Odpowiemy najpóźniej w ciągu 24 godzin.

Czym są kampanie Google AdWords?

Na początku warto zaznaczyć czym dokładnie są kampanie AdWords. Jest to bardzo skuteczna forma płatnej reklamy w sieci, która pojawia się w postaci reklam tekstowych na pierwszej stronie wyników wyświetlanych w wyszukiwarce Google. Linki sponsorowane, bo tak inaczej nazywana jest kampania AdWords, pojawiają się tylko tym użytkownikom, którzy szukają w sieci czegoś związanego z działalnością firmy reklamującej się. Bardzo ważne jest również to że nie płaci się za pojawiającą się reklamę (jej wyświetlenie), ale wyłącznie za kliknięcie w nią.

AdWords ma już 17 lat!

Google reklamowanie się za pomocą AdWords udostępnia już od równo 17 lat, dokładnie od 2000 roku. Przez ten czas na całym świecie z kampanii AdWords skorzystały setki milionów ludzi, którzy skutecznie reklamując swoje produkty czy usługi poprzez linki sponsorowane, systematycznie zwiększali sprzedaż i rozwijali swoje firmy.

Jak prowadzimy kampanie AdWords?

Na początku klient musi zdecydować jaki cel marketingowy chce osiągnąć, jakim budżetem dysponuje. My zadbamy o resztę, między innymi dobierzemy słowa kluczowe do specyfiki działalności firmy czy stworzymy teksty reklam. Dzięki konkretnym rozwiązaniom marketingowym jesteśmy wstanie dopracować kampanię AdWords tak, żeby reklamodawca docierał do większej ilości potencjalnych klientów przy mniejszych kosztach.

Kampanie Google AdWords. Dlaczego warto?

Błyskawiczne efekty kampanii

Kampanie AdWords to najlepsza metoda na szybkie pojawienie się w wyszukiwarce Google. Właśnie z tego powodu tak często kampanie AdWords proponujemy klientom na początku współpracy, kiedy to na efekty pozycjonowania w postaci wysokich miejsc w wynikach organicznych trzeba poczekać trochę czasu, a klient chce od razu być widoczny w sieci.

Kontrola kampanii od A do Z

W kampaniach AdWords bardzo istotny jest fakt, że sami o wszystkim decydujemy. I tak po kolei możemy wybierać: gdzie pojawi się nasza reklama AdWords, kiedy i jak długo będzie wyświetlana, komu się wyświetli, w jakich godzinach, na jakie hasła i za jaką stawkę. Możemy zatem kontrolować z dużą dokładnością ile wydamy na kampanie AdWords i wiemy że maksymalnego budżetu nie przekroczymy. tej formie reklamy masz wpływ na wszystko – gdzie się pojawi, komu się wyświetli, jak długo będzie trwała kampania i ile chcesz na nią wydać. Dodatkowo, tak jak zostało to już wspomniane wcześniej, reklamami w kampanii AdWords możemy cieszyć się już od pierwszego dnia.

Skuteczna forma reklamy

Kampanie Adwords, czyli inaczej mówiąc linki sponsorowane, to wraz z pozycjonowaniem stron, najskuteczniejsza forma marketingu internetowego. Oczywiście jedna reklama nie wyklucza drugiej, stąd po osiągnięciu wysokich pozycji w wynikach organicznych klienci często decydują się zostawić włączoną kampanię AdWords, dzięki czemu są jeszcze bardziej widoczni w sieci i zwiększają szanse na dotarcie do szerszego grona swoich potencjalnych klientów.

Na początku klient musi zdecydować jaki cel marketingowy chce osiągnąć, jakim budżetem dysponuje. My zadbamy o resztę, między innymi dobierzemy słowa kluczowe do specyfiki działalności firmy czy stworzymy teksty reklam. Dzięki konkretnym rozwiązaniom marketingowym jesteśmy wstanie dopracować kampanię AdWords tak, żeby reklamodawca docierał do większej ilości potencjalnych klientów przy mniejszych kosztach.

Wybrane zagadnienia dotyczące kampani AdWords

Lokalizacja reklam AdWords

Reklamy AdWords pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google ponad wynikami organicznymi, na samej górze strony, oraz po prawej stronie (patrz grafika). To czy pojawimy się na samej górze czy gdzieś niżej na boku zależy od maksymalnej stawki jaką jesteśmy gotowi zapłacić za kliknięcie oraz od wyników jakości. O to drugie dbamy my, by nasi klienci płacili jak najmniej, za każde kliknięcie w kampanii AdWords, prowadzimy systematycznie analizę kampanii, dzięki czemu na bieżąco zmieniamy i usprawniamy ustawienia Państwa kampanii AdWords.

Reklamy graficzne

Dzięki AdWords można również korzystać z reklam graficznych w postaci banerów pojawiających się na stronach tematycznie powiązanych z działalnością reklamodawcy, co pozwala na docieranie do osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami czy towarami.

Remarketing w AdWords

Decydując się na kampanię AdWords można ustawić remarketing. Wtedy takie reklamy graficzne widoczne są w sieci reklamowej Google wyłącznie przez tych użytkowników, którzy na przykład odwiedzili już konkretną stronę wciągu ostatnich dwóch miesięcy. Możliwe to jest dzięki ustawieniu specjalnego kodu śledzenia. Remarketing ma tą zaletę, że pozwala reklamodawcy docierać do klientów, którzy mocniej interesują się produktami czy usługami, które on oferuje co z kolei zwiększa możliwość tego, że zostaną klientami jego firmy.